woensdag 30 oktober 2013

Essence sparkle sand effect


Deze review gaat dus over essence nagellak , ik ben echt verslaafd aan nagellak ! Laatst heb ik 3 lakjes gekocht met een sparkle sand effect . Ik ben er echt fan van ! Het zijn mooie lakjes met een ruw effect . Fantastisch !



Dit is wel mijn favoriet ! Hij heet 'here's my number' . Hij dekt goed in twee laagjes . Het borsteltje is heel fijn , omdat ik best wel kleine nagels heb . Maar bij iedereen is dat anders .



Deze heet 'me & my lover' . Een mooie bijpasselijke naam , omdat hij rood/roze is . Deze dekt ook in twee lagen , dat vind ik fijn want dan ziet het er het echtst uit . En het droogt sneller . Een mooi nagellakje !



Over deze , 'hey , nude !' , ben ik wat minder enthousiast . Hij dekt pas goed in 5 lagen , en droogt daardoor minder snel . Deze lak kan ook als topping gebruikt worden . De kleur vind ik zelf wel heel mooi , alleen wel jammer dat die niet goed dekt .

Kortom de nieuwe sparkle sand effect lakjes zijn geweldig ! Ze hebben een mooi ruw oppervlak , en er zitten glitters in verwerkt . Ik zou zeggen , kopen !

Door Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten